פתח תפריט ניווט

תמיכה ברשתות מחשוב

רשת המחשוב ושירותי הענן הפכו בעת האחרונה להיות מרכיב יסודי בכל עסק, טכנינט מעמידה צוות של תמיכה בתקלות תקשורת ותקלות ברשתות המחשוב.
זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
2
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • משלוח חינם, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מידע נוסף

ליצירת קשר לחצו כאן 03-9760102

הצוות שלנו זמין עבורכם מסביב לשעון, ויכול לטפל בתקלות השונות שמתעוררות. באפשרותנו לבצע גם שדרוגים של הרשתות, בין אם אלו הוקמו על ידי טכנינט או על ידי גורם אחר. טכנינט מתאימה לכל עסק את המודל האישי של תמיכה ברשתות, לפי סוג העסק, גודלו של העסק, ופרמטרים רלוונטיים נוספים. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם צוות טכנינט, דרך דף הבית או העמוד ליצירת קשר, ולהתחיל איתנו קשר מוצלח ומקצועי לטווח הארוך. תמיכה ברשתות מחשוב שאלות ותשובות: האם ניתן לתמוך ברשת מחשבים מרחוק? חברת טכנינט המתמחה בייעוץ, הקמת והתקנת רשתות מחשבים מציעה שירות מתקדם וייחודי הכולל מענה טכני באמצעות השתלטות מרחקו על המחשבים. אפשרות זו מאפשרת לנו לפתור תקלות רבות ברשת המחשבים, מקצרת את זמני הטיפול, חוסכת עלויות ומונעת את הצורך בשליחת טכנאי לעסק. מהן התקלות השכיחות ברשתות מחשבים? התקלות השכיחות ברשת מחשבים הן תקלות תקשורת בחיבור בין המחשבים או חיבור לאינטרנט וכן תקלות חומרה. באמצעות תמיכה טכנית מרחוק או הגעת טכנאי לעסק ניתן לאתר את התקלה ולטפל בה במהירות וביעילות. האם כדאי לרכוש חבילת שירות תמיכה חודשית לרשת המחשבים בעסק? חברת טכנינט מציעה ללקוחותיה חבילות שירות מתקדמות ואיכותיות הכוללות תמיכה טכנית על בסיס קבוע. חבילת שירות תמיכה מאפשרת לעסק ליהנות ממענה מהיר ויעיל בכל בעיה ברשת המחשבים המותקנת בעסק. האם תחזוקה הרשת מונעת תקלות? חברת טכנינט ממליצה על תחזוקת רשת החשבים באופן קבוע על מנת למנוע בעיות. תחזוקה שוטפת מאפשרת לנו לאתר תקלות מחשוב מראש ולמנוע תקלות העלולות להשבית את העבודה השוטפת בעסק.

no-lazy